miercuri, 21 aprilie 2010

Infrunzeste teiul Iuliei

DSCN8245

Pe fondul vremii ploioase, mi-a fost rau in ultimele zile, cand m-a incercat si o stare penibila de anxietate, mai ales ca am avut parte si de rabufniri de absurd in viata profesionala, asa, de dragul artei, ca sa nu uit ca traiesc in Iad. Dar acasa, am stat la soare la Terasa de Jos si mi-am revenit. Daca ar fi dupa mine, nu mi-as parasi niciodata proprietatea. As comanda de acasa tot ce-mi trebuie, mai exact, numai ceea ce-mi pot permite.Si nu as iesi deloc printre oameni.
*
Mai am de relatat una calda, una rece.
Am vazut scena vanarii unei randunele de catre uliu.
A devorat-o sub privirile noastre, zburand "pe loc".
I-a venit Iuliei un mandat postal, pentru un volum din colectia
"Prietenii Cartii". Se va bucura de ea cand va veni de la Cluj.

* * *
Viata este amara si dulce. A mea dulce de tot. Am diabet.
*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu