luni, 15 martie 2010

Cararea secreta - partea a 13-a

DSCN0509

Posedarea constiintei EU-ului corespunde somnului profund
si fara vise, care, in loc de "noaptea uitarii" este luciditate absoluta.

Daca am putea ridica acest voal al inconstientei care acopera somnul adanc,
am descoperi CERUL pe Pamant.

*
Trebuie sa patrundeti mereu mai adanc in voi insiva pana la intrarea in imparatia fericitei linisti spirituale.
*
Daca spiritul omenesc pune capat activitatii sale nesfarsite, daca se
goleste de orice imagine si de toate ideile, el devine
oglinda
in care se reflecta Divinitatea.
*
In experimentator se naste sentimentul unei directii launtrice care-i absoarbe constiinta tot mai adanc in sine insusi, si renuntand la ideile, amintirile si sentimentele personale, este patruns si calauzit de acest curent de viata impersonala misterioasa.
Cand se supune acestei directii adanci, este "condus" sa treaca pragul constiintei de sine, pentru a patrunde in "altar" unde il asteapta adevaratul EU.
Isi va da seama ,fara ajutorul simturilor si chiar fara sa viseze,
ca a trecut
PE UN PLAN MIRACULOS
in care ceva ESTE REAL si despre care
nu a avut cunostiinta.
*
In acest monent extraordinar
INTELIGENTA ESTE TEMPORAR ANIHILATA,
dar din cenusa sa se va inalta Phoenix-ul
FIINTEI ADEVARATE,
EU-ul nemuritor al omului.

* * *


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu