marți, 12 ianuarie 2010

Serghei Esenin

Cautam citate pentru revista si mi-a placut unul in mod deosebit "Eu nu regret nimic, nici nu chem, nici nu plâng, totul va trece ca petalele merilor albi. Cuprins de aurul asfinţitului, nu-mi voi mai regăsi vreodată tinereţea"Serghei Esenin...nu trebuie sa avem regrete,trebuie sa constientizam faptele savarsite...

12 ianuarie 2010, 00:36 ( Magda - "Comori de suflet")



Nu-n zadar suflat-ai vant
Nu-n zadar ai fost, furtuna.
Cineva spre nou avant,
Ochii mi-a umplut cu luna.

Sub al nu stiu cui alint,
Am uitat tristetea muta
Dupa lumea de argint,
Tainica si nestiuta.

Etichete:
1 comentarii



*
Printre crengi eu n-am sa-mi lunec vazul
Ratacind sa caut urme seci,
Caci, cu parul-snop, cum e ovazul,
Tu din vis mi-ai disparut pe veci.

Gingasa, frumoasa si subtire,
Rumena ca poamele erai,
Semanai cu-o roza asfintire,
Fraged ca zapada straluceai.

Imi sopteste seara sinilie
C-ai fost vis si cantec de la cer.
Cine te-a ivit asa mladie,
Sarutase-un luminos mister.


* * *

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu